Gårdagen story

Har märkt att jag är hemskt dålig på att skriva om dagen som gått.
Antingen är jag förbaskat slö eller så kan man enkelt säga att jag behöver en filosofisk kvart på mig.
 
Igår var jag superledig och spenderade dagen med Frank och Schnäck och det resulterade i strandhäng, middag och uteservering. Exakt så alla lediga och varma dagar bör spenderas för att de ska räknas som en ledig sommardag överhuvudtaget.
 
 
 
Dagen minus var att hela fakking Malmö blev invaderat av flygmyror.
Jag hatar myror.
Dessa var stora.
Med vingar!
Jag har fått tillräckligt med motion för en hel vecka eftersom jag viftade och hoppa omkring som om jag fått galna kosjukan en stor del av kvällen.
 
Och morgon följer dagens story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0