Österlenutflykt

Om det envist ska vara skitväder, vad kan man hitta på?
Jag vill gärna sitta och sura och vara bitter.
Tyvärr får jag inte alltid göra som jag vill.
Så i torsdags åkte vi ut till mamma på österlen och då blev det utflykt till Nostalgi Cafe-Museumet.
Det var bättre än att sitta och vara bitter
 
 
Mellan regnskurarna kastade jag mig ut och slog till med denna über-fula-nördiga pose.
 
 
 
.
 
Oj. Jag la visst in samma bild två gånger.
Eh. Nej. Det gjorde jag inte.
Maj gadd...
 
Vi fann även en fruktansvärt suspekt skinnklädd shagwagon i ett skjul.
Jag vågade inte ta någon bild så jag låter er fantasi sätta gränser.
Googlade precis ordet shagwagon för att se om jag stavade rätt. Det gjorde jag. Men jag låter bli att göra om det med den kategorins ord.
Waow.
 
Med detta lämnar jag även information till de som är intresserade om att jag är sjuk, orkeslös och uttråkad.
Världens sämsta kombination och en bitter Carro en lördagkväll då Anse jobbar natt.
Tjo-fakking-ho.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Norman

Men hjärtat då, du kunde få hänga med mig i bilen när jag startkablat den och var tvungen att cruisa runt i Malmö i 30 min :-) slå en pling en annan kväll så kan vi åka inlines eller nåt, tristess och det värsta som finns det värsta!!

2012-07-21 @ 22:59:43
Postat av: Anse

Inlines Yey!!:)

2012-07-21 @ 23:42:16
Postat av: Carulajn

Ja så fort jag blivit frisk och inte blir andfådd av att ta mig från soffan till sängen längre är jag på! ;D

2012-07-22 @ 08:13:45
Postat av: Fröken Norman

Ja inlinesfiesta!

2012-07-22 @ 14:27:22
Postat av: Fröken Norman

Hahaha nu är jag här inne igen och kuckilurar! Skrattar gott åt Elvis och Marilyn va söta ni alla är! Hej hopp!

Svar: Kuckilura på! Underbar att man kan undehålla någon ;D
Carro

2012-07-23 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0