Roskilde 2012

Det finns få saker som slår känslan som infinner sig när man kommit fram till Roskildefestivalen, fixat ihop sitt camp och öppnat första tältkalla ölen.
Förutom känslan som infinner sig när man kommit fram till Roskildefestivalen, fixat ihop sitt camp och öppnat första tältkalla och får väldens bästa frieri.
Det är det inget som slår!
 
En perfekt egendesignad, rätt storlek och graverad ring.
Han är fint piskad, min älskade Anse.
Och han hade lyckats hålla det hemligt.
Vilket egentligen gör mig lite nervös.
I vanliga fall brukar jag göra bättre jobb än vilken knarkhund som helst när han har nåt skit för sig.
Skärpning.
 
 
 
 

En annan som förtjänar hysteriskt mycket cred är Dajv.
Alla borde ha en.
Denna underbara vän hade i fredags bjudit in oss på middag.
Det visade sig vara en förlovningsmiddag.
Bubbel, middag, ostbricka och världens bästa present - ett ölglas.
Dock inte vilket ölglas som helst. Detta ölglas var det ölglaset som Anse hade snott med sig från Tröls samma kväll då jag och Anse hade vårt första PJ-party.
Detta ölglas hamnade nämligen hos Dajv då vi gjorde en mellanlandning där mellan puben och sängen.
Tack Dajv!

Kommentarer
Postat av: Mia

Bryter tystnaden i kommentarerna.. Som sagt jätteroligt!! Vill höra detaljerna nästa gång vi ses :-))

2012-07-19 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0