Danföredan...

Snaaaaaaaart semester!
Jag har behövt vänta ett helt fakking år.
Redan på fredag får jag bege mig ut på grönbete.
Dock är det onsdagen som är the Day of the year.
Åååååh du underbara Roskildefestival!
Måtte vädergudarna fått ligga lite tills dess, för detta sura vädret vill jag inte vara med om.
Tänkte börja värme upp redan i helgen och dricka tältvarm öl.

Jag beställde även en klänning från Inlovewithfashion.com
Hoppas de är så bra som syrran lovar, annars blir jag lurad på 435 spänn.
En hel halv förmögenhet.

Här är den underbara skapelsent.
Blir awesome med ett par killer-klackar och mayhaps ett skärp i midjan.





Så till ett par av livets större frågor som jag ofta grubblar över i en sekund eller två.
Finns det något som heter "för många klänningar"?
Kan man ha för många skor?

Hell to the FAKKING NO I SAY!
Fast inte så högt så Anse hör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0