Kusinervitaminer

Igår firade vi storavitamins examen!
Nu ska hon ta sitt pick och pack och göra världen osäker, lilla kusin. Det fixar hon garanterat.

Jag var däremot lagom begåvad igår.
Tog bussen en hel timme för tidigt, och efter det blev det inte precis bättre.
Slängde värdefulla examenspresenter omkring mig så att stackars mamma blev kallsvettig.
Men så är det när man är passionerad i både tal och rörelser.

Lilla kusinvitamin, cykelproffset, fick även hon massa välförtjänad uppmärksamhet igår.
När jag får rätt på min förbannade dator kommer jag skryta med en bild på ett par av hennes priser.
Hon fakking awesome.
Jag ska försöka se om man inte kan hänga med till Holland och hejja på henne när hon cyklar EM och VM i sommar.

Så till det dagens viktiga.
Jag är sjuk.
Nästan dödssjuk.
Det känns som jag har försökt svälja en gurka på tvären - ont har jag i halsen!
Snuvig och halvfebrig. Ni hör ju hur hysteriskt synd det är om mig.
Men i morgon ska jag ha blivit frisk igen, det finns inga andra alternativ.
I morgon är det dags för Swedenröck!
Och jag ska palla som fan.
Idag är ingen kalasdag.
Igår var jag snyggare


Kommentarer
Postat av: Mia

Wow! Är det Maja Ivarsson!? :-) Du klär i klackar, din ben ser grymma ut smäckra flicka! Krya på dig hjärtat.

2012-06-07 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0