Bubblegumpink

PJ-party hos snäckan igår.
Jag summerar.
God mat, två skålar popcorn (som jag i stort sett ensam krängde), slö-tv och skitnack.
Ett stort tack för stört-skön kväll, helt enkelt.

Sen fick Schnäck sig ett besök på jobbet också.
Både mitt och Anses pass har gått ut, vilket jag upptäckte idag.
Jag blev lite hysterisk och fick magsår på en nanosekund.
Jag tryckte in Anse i pansarvagnen och körde rally till polisen.
Nu får vi hålla tummarna för att de hinner tillbaka till oss till torsdag kväll.
Annars blir vår underbara spa-och-lyx-weekend 2000 spänn mindre lyxig.

Oavsett så längtar jag ihjäl mig.

och vet ni. jag har blivit rosa.

kanske ska man gå all in och bli bubbelgum ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0