Dålig vana

Det börjar visst bli en vana det häe med att söndagsblogga.
Får fundera på om jag ska bättra mig eller stick with it.

Söndagsshoppade på Ikea idag.
Det finns aldrig någon bra anledning att INTE åka dit, men just idag var det extra bra.
Det var nämligen både fotbollsmatch och Backstreetsboys konsert just idag.
Riktigt bra uträknat helt enkelt.

För övrigt är jag fortfarande en jävla invalid med ett halvt fungerande ben.
Eftersom jag gett mig fan på att fixa Göteborgsvarvet så suger det extra mycket hårig gnupung.
Det får bli gång och lätt jogg varvat.
Kul kommer det blir ändå.
Dels är roadtrip aldrig fel, sen blir det middagar och jag ska få dricka öl OCH gå på Liseberg!
Som om inte det vore nog så kommer jag allt som allt kommer vara ledig i fem hela dagar i den vevan.
Då är det värt att just nu spendera all fakking tid på jobb.
Speaking of... för ett par dagar sedan hade vi en fripassagerare i en leverans.



Kommentarer
Postat av: Matsson

Den ser lite trött ut, lång resa kanske? Ge den lite vatten så piggnar den nog till :)

2012-05-06 @ 22:53:14
Postat av: Maria

Bsb spelar väl 13 maj tror jag?! Mina stora idoler för 16 år sen...herregud!!!!

2012-05-06 @ 23:46:39
Postat av: Carulajn

Jo det kan säkert stämma Maria!

Fick höra det av någon som hört det av någon osv så du har nog rätt i det ;)

2012-05-07 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0