En paus, tack

Det händer för mycket för att jag ska hinna bearbeta det.
Jag var ledig i fem dagar men var inte ett piss utvilad.
Efter göteborgsvarvet som jag med nöd och näppe klarade så skyndade vi ut på stan och började hälla i oss drinkar.
Jag kände mig som en smärre trafikolycka på söndagen, som dessutom skulle spenderas på Liseberg.
Jag älskar karuseller. Verkligen.
Men jag var fan ingen superhjälte den dagen.
Inte Anse heller, som för övrigt gav upp och kastade in handduken först av oss alla.
Sen kan man ju tro att det var två dagars vila där efter - NEJ!
Det blev en heldag i Köpenhamn istället för att fira den bästa mamman i världen - min!
Dagen hade inte kunnat bli bättre med champagne och jordgubbar och Zoo och resturang.



Ikväll är jag groupie på världsnivå eftersom Anse spelar! Woho!
Gonna be gräjt.
Jag dokumenterar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0