Hemmafru

Idag har jag varit hemmafru så det räcker för hela året.
Jag har gjort mellanmålsbars, vikt tvätt, städat, bakat bröd och handlat mat och skor för Anses pengar.
Jag är lätt världens bästa på att vara hemmafru.

Brödet blev btw det godaste någonsin. Grovt bröd med torkade persikor, svinenkelt att göra.
Receptet fick jag av mamma, så jag antar att jag är så grym som jag är lite tack vare henne.



Och jag har börjat med balsammetoden.
Jag kanske är den sista i universum som hör om denna metod, so what.
Det skadar inte att testa.
Man tvättar helt enkelt inte håret med schampo utan endast med balsam som är utan skadlig alcohol, parabener, sulfater och silicon och allt vad det nu heter.
Aloe vera har jag också i håret nu för att återfukta det.
Och stackars Anse åker på det han också - som alltid när jag får riktigt jäkla bra ideer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0