Hard wörkwörk

Idag var fjärde dagen på gymmet denna veckan. I morgon blir den femte.
Oh yeees.
Hur länge har man diciplinen att fortsätta såhär?
Hade varit awesom om man lyckades träna 5-6 dagar i veckan utan att motivationen sviker!
? Tillslut kan man väl skylla på en sinnessjuk träningverk för att slippa.
 
Dave, Frank och ev ytterligare en mussla kommer förbi ikväll och underhåller och dinerar med mig.
Fab.
 
I morgon blir det lite mer jubb så kom å köp vettja!
Sen ska jag ringa och trakassera kontakter tills de också ger mig jobb.
 
 
Älskar att få jobba i roligare kläder än pikétröja, jeans och löpardöjjor.
Har nog bärjat samla på mig lite för mkt leopard.
Kan inte hjälpa det!
Köpte senast en kick-ass Bombshell-BH i leopard. Dubbel-grrr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0