Booooring

Ja denna dagen har varit allt annat än ball.
I ett försök att vara nyttig började jag dagen med havregrynsgröt med rivet äpple och kanel.
Redan där var det kört. Försöker intala mig själv varje gång att det är gott men vill helst av allt ha Loops, Cocopops eller Frosties. Mmmm....
Tränade dock stenhårt och har börjat mäta både midja, biceps, lår och rumpa. Och så tar jag bilder lite då och då för att ha ngt att jämföra med om fyra månader när jag fortf tycker att det inte blivit bättre någon-fakking-stans.
Jag har även lite halvhjärtat letat jobb. Motivationen är sämst. Hoppas att få höra från Kriminalvården.
Är det någon som har tips på fler jobbsajter än AMS, Metro och Blocket så släng en stekpanna i huvudet på mig eller nått.
Ja. Det är vad jag gjort idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0