Inspiration

På förfrågan om min garderob.
 
Ibland har jag inte ett piss att göra.
Och vissa dagar står jag och gnuggar trötta ögon i garderoben med noll aning om vad jag ska skyla kroppen med.
Detta blev min lösning.
 
 
När jag öppnar gerderobsdörren sitter där redan enkla kombinationer.
Dö enkelt.
Leta upp dina kläder på ex H&M eller liknande och spara på datorn.
Hittar du inte exakt ditt plagg så ta ngt som likar det du har.
Öppna ett worddoc och go nuts.
Eller riv ut bilder från mode och klädtidningar du gillar.
Vad som helst som ger dig inspiration.
Vissa säger att jag är överpretentiöst, men sanningen är att jag är lat och att jag vinner tid i längden.
 
 

Kommentarer
Postat av: Areskoug

Bra idé! bra ställe också, i garderoben. När jag gick i gymnasiet så hade jag en anteckningsbok där jag skrev ner kombinationer, så jag också hade go-to när jag var lat :)

Svar: Höhö ja det hade jag också. Tänkte väl att jag inte var ensam om detta :P Jag RITADE ner allt i en anteckningsbok! Snacka mer-arbete...
Carro

2012-10-03 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0