Mobildjungeln

Åkte till Burlöv center för lite sedvanligt jobbsökande.
Det är ju så sorligt så man vill klä sig helsvart.
Noll jobb överallt. Jag envisades och försökte trycka på dom mitt CV oavsett vad de sa eller ville.
Stålsätter mig inför den ofrivilliga semestern och vikariatet som hemmafru på heltid som nu snart förmodligen följer.
Butiken är stängd sedan i söndags dagarna i butiken består nu av städning, packning och fika iklädd mjukis.
 
När jag var på väg mot utgångarna på Burlöv blev jag helt oskyldigt inlockad i en förbannad 3butik med femton säljare. Tre av dom attackerade samtidigt.
Eftersom min nuvarande mobil är oändligt slö, utan hörlurar och med en fet spricka i glaset som fuckar med hemknappen var jag jävligt lättlurad idag.
Det slutade med en 4s, inkl allt, allt och lite till plus ett fyra ggr snabbare internet till min dator. De knappade som tokiga på miniräknarna eftersom jag vill ha mindre i månadskostnad än vad jag haft de senaste månaderna.
Så. Efter att de nu har lovat mig guld och gröna skogar sitter jag här och känner mig antastad, smutsig och lurad.
Jag är övertygad om denna fantastiska deal när den första räkningen kommer.
 
Hittade btw svinbilliga läppstift för en tia på Malmborgs skönhetsavdelning,
 
 
Ville försöka visa. Sry för asdålig kvalitet och fotograf,
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

översta läppstiftet snyggast, men du är så supersnygg på bägge bilderna, trots att du, enligt egen utsago, skulle vara en dålig fotograf!

Svar: båda är helt ok men svåra att få på bild. Fotograf och modell = awesom. Så jag skyller på utrustningen som alla andra hade gjort.
Carro

2012-10-03 @ 19:37:15
Postat av: Mamsen igen!!!

Långsamt internet??? Har du glömt vårt? Förresten....Burlöv? du är värd något bättre i jobbväg :D

Svar: tja jag är väl lite partisk där :P och det tar bara en halvtimme från min dörr dit så jag är inte missnöjd om jag får jobb i någon butik där! Närmre än Lödde dessutom ;)
Carro

2012-10-03 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0