Sh'bam

På Anses önskan provade vi träna ett annan sorts pass idag på gymmet.
Sist Anse fick önska pass blev det Yoga.
Det var den sämsta yoga jag någonsin hört och sett.
Idag var det dags igen.
Jag personligen hade inga höga förhoppningar om Sh'bam, ändå blev jag besviken!
Värdelöst. Totalt värdelöst.
Ska någon dra med mig på något sånt igen får de fan muta med något jäkligt bra, typ fred på jorden eller något i den kalibern.
 
Dagen plus är den snygga lampan vi hittade på Ikea.
 
 
Jag köpte dessutom nytt tyg som jag ska sy mini"gardiner" av till vår lilla sopsorteringshylla i köket!
Bild kommer i nästa vecka när jag fått tid till syjunta.
Nästa gång ledig dags finnes blir det sopstationen! Heja secondhand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0