När man behöver ett bad

När man kommer hem och är skitfrusen och hela lägenheten är askall och alla varma kläder är jätteborta. Det är då man måste ta ett varmt bad.
Fy. Fan. Vad jag längtade. Hade fyllt badet och hoppade i, bara för att märka att det var iskallt. JAHA??!! Och vem fan tyckte att hen hade rätt att sno allt varmvatten?!
Skitlack. Går och sättet mig för att se starwars på tv. Då har någon snott ljudet och lämnat ett högt jävla brus istället.
Kul kväll. Verkligen.
Men jag är ganska nöjd ändå.
Fått fast jobb på lindex! En ny butik dom öppnar den 15 juni inne på triangeln.
Jag börjar inte bara där som fast anställd utan även dom tredje man!
Jag är så glad och pepp att jag knappt vet vad jag ska ta mig till!
Äntligen!
Och nästa vecka har vi nyöppning på Södergatan. Kom och hälsa på och se vår nya fina butik!
Min outfit är redan fixad.
Bomberjacka, linne, höga svarta jeans och mina nya skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0