Efter maten

Jag har fått matkomaångest.
Det måste finnas för annars vet jag inte vad som är fel på mig för tillfället.
Hetätit alldeles för mycket och inte alls nyttigt. Det måste va matkomaångest då.

Och vi ska flytta till hus!
Ett litet fint gammalt gult tegelhus vid havet. Med trädgård. Där ska jag gå bananas. I höst ska jag plantera rosbuskar i rabatten framför huset med mamma som guide.
Het perfekt att hon jobbar på plantskolan då.
Vad som är minst lika bra är att anses pappa är snickare och har alla maskiner, mojänger och idéer till när anse och jag ska försöka oss på att fixa till det lilla huset.
Det bästa med huset är att jag inte tänker för mycket på bröllopet. Jag hade kanske varit i upplösningstillstånd annars.
Det är verkligen ett bra år det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0