Sopot dag 1

För det första. Jag är inte flygrädd.
Har aldrig varit.
Trodde jag. Men idag satt jag med handsvett och puls på 120 när planet landade. Tänk att små kastvindar kan få en så ur balans.
Piloten fick iaf applåder när han lyckats styra ner planet.
Sen blev det bilkörning i snö och is i liiiite för hög hastighet till hotellet. Det är då man kommer på att det sker jävligt många fler olyckor i bil än flyg.
Ja jag har blivit en skraj fjant tydligen.

Vi fick lugnande i form av välkomstdrink på hotellet. Älskar denna service.
De informerade oss om att vi blivit utvalda till special guest och får därmed ännu en välkomstdrink vid senare tillfälle, välkomsthälsning av hotell managern, välkomstgåva på hotellrummet och 20% rabatt på allt på hotellet (spa, bar och restaurang)

De e najs.

Så efter ert mål mat och drinkar på cocktailbaren runt hörnan ligger vi däckade i den sinnessjukt sköna sängen.

Jag kämpar i detta ögonblick med att hålla mig vak...........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0