Valio laktosfritt suger.

Skitarg. Jävligt. Onödigt. Sur.
Efter en lagom skoj dag är jag i brutalt behov av något gott.
Då ville jag baka mina chokladmuffins med vaniljkrämsfyllning som jag vet stillar alla slags behov och begär och däckar som en hoppspark i ryggen - nästan bättre än fyra glas vin.
Men. Nu suger valios laktosfria vispgrädde stor jävla gnupung och får elvispen att fatta eld innan den ens är i närheten till vispad.
Och frotstingen blev inte alls så god som sist vilket är ett mysterium. Denna kombinationen gjorde att jag totalt glömde frotstingen på hälften av alla muffins jag bakade.
Så när de väl var klara var jag så arg att jag inte ville ha muffins längre.
Det är nu jag önskar att jag hade valt vinet istället.
Skitmuffinsmög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0