Klagodag

Mögdag.
Jag trodde jag skulle kolla brudklänning. Men det blev jobb istället.
Jag trodde anse skulle vara hemma ikväll när jag kom hem.
Men han skulle jobba natt.
Jag trodde jag skulle sätta mig i soffan efter jobb och äta.
Men jag hade glömt mina nycklar.
Då kom anse och Frida till undsättning.
Jag fick macka av Frida och anse kom och öppnade för mig.
Sedan trodde jag att jag skulle laga lite mat.
Men frysen var tom.
Så nu väntar jag på att mina rösti ska bli klara i ugnen. För det var vad som fanns. Inte för att jag klagar egentligen, rösti är typ det bästa jag vet.
Detta är hur som helst min klagodag.
Och jag fryser dessutom!
Tyck synd om mig.
För det gör jag. Om ni nu missade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0