Denna sommaren kommer bli den bästa

Och så var sommaren satt!
Jag har fått semester under precis den perioden jag ville, så nu har jag och anse semester samtidigt! TJOHO!!
Och! Ochochoch!! Vi har samma lediga helger! Helt ofattbart bra!
Jag jobbar precis lagom mycket, så allt som behövs nu är lite hyfsat väder.
Areskougs och kps bröllop var fantastiskt och de hade kanonfint väder.
Vågar nästan inte hoppas på så fint till vårt, men drömma kan man väl göra.

Jag vill att det ska bli massa underbara sommardagar så vi kan hänga i parker och på cuba café och far i hatten.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vacker är du!!

2013-05-21 @ 23:52:04
URL: http://Souljacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0