On the buss again

Det var ett tag sedan jag åkte buss till och från jobb, därför har jag förmodligen förträngt vilken jäkla pejn in da ääs skånetrafiken kan vara. För just nu sitter jag och tycker att det är himla mysigt att åka buss. 
Men som sagt. Det är första gången på väldigt länge och snart kommer väl skånetrafiken strula till det rejält och göra mig tokig. 
Tills dess myser jag så gott det går. 
myser och längtar hem till min man som gjort höstgryta och bakat bröd!

 Nu följer två lediga dagar som ska nyttjas till fullo med hus och trädgårdspyssel och Österlen! 
Och snart är vi med kamin!!! Vilket kan behövas när svenska brittsommaren släpper sitt tag om oss med sina underbara 17 grader.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0