Det glamorösa preggolivet

Jag vet att det är för ett gott ändamål och alltid får jag dåligt samtvete, men varje gång jag traskar ut för att på min lunch njuta av lite sol och mat så är det någon välgörenhetsanubbe som stoppar mig. 
Så även idag. 

Men idag ska jag prova nått nytt på vägen in om de lyckats glömma mig på en halvtimme. Vad sägs om "ledsen, jag måste verkligen in och köpa hemorrojdkräm" 
Jag är sjukt nyfiken på reaktionen. Och rädd för besvikelsen om reaktion uteblir.
 
Detta är tyvärr ingen direkt ogrundad lögn. För mitt glamorösa preggoliv börjat. Just när man inte trodde rövhål kunde bli värre. 
Och ja. Det är såklart för mkt information. Skyll er själva om ni hänger här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0