Preggo

Nu när det äntligen blivit fb-officiellt att vi är med barn kan jag våga skriva igen. 
Så många gånger jag velat skriva med inte kunnat, och nu har jag såklart glömt bort alltihop. Tajmat. 

Hur som havande, det går fint med bullbaket! Förmodligen en liten tjej, varav jag ev kommer tilltala den för nått ditåt under de närmsta månaderna. 
Har känt mig aningen avtrubbad de senaste veckorna för att jag inte bölat lika mkt längre. Det vände ju direkt under ultraljudet. Sjukaste jag någonsin varit med om. Hade kunnat ligga där i timmar och stirrat på det sprattlande lilla livet. 

I morgon är det som bekant roskildetajm! Det bästa på hela året! Vi har rullat hem husvagnen som vi ska bo i. Kommer bli så jäkla gött. 
Kommer uppdatera här mer nu allt eftersom vi packar och åker! En och annan preggokrämpa kommer jag väl behöva skriva om också.

Men nu laddar jag för sista arbetsdagen innan minisemestern! Tjoho!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Underbart <3

2014-07-02 @ 11:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0