Skaka galler

Jag fann den sällsynta spjälsängen!! 
Övertygad om att det skulle bli omöjligt började jag fundera över om jag känner en smed eller svetsare att muta, jag kollade till och med på värstingar från USA. 

Men så fanns den där, i en gammal annons på blocket! Var fanns den?? Fanns den kvar överhuvudtaget?? 
Ja, den fanns kvar! Inom rimligt avstånd även! Jag hade för övrigt kört till Haparanda om det var där den fanns. Som tur var slapp jag den roadtrippen, Höör bodde den nämligen strax utanför! 

Fick anse att låna släp av sin pappa och sedan åkte vi iväg för att hämta sängen. 
Är übernöjd. Den är kanon. Ska bara måla de svarta knopparna i guld sedan är den perfekt! 

Ett fint bäddset i så kan det inte bli bättre. Ni får en bild när den har fått sig en mejkåver. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0