Egotajm igen

Jajjemen. Då ligger man nedbäddad i sängen igen med slöserier på paddan. 
Har fått inviga mina nya jamasbyxor. Dom känns jäkligt bra. 
Ansiktsmask och grönsaksstavar med dipp. Det ni. 
Ja. Jag är slö och gör inte många knop och det är väl eller inte så kul skriverier egentligen. Det är väl i brist på annat antar jag. 

I morrn blir det andra bullar dock! 
Då tänkte jag fasen ta tag i städning och fix. Kanske en jäkligt lång promenad med fika efteråt om det nu blir bra väder. 
Sen blir det bannemig bowling med von schnormans! 
Ska försöka hamna annat än sist. Typ. 

Och sen vill jag även tillägga att jag vill ha vår så jag kan få ha min nya kjole! Tjoho!




Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fräsig kjol! Tjohol! ;-))

2014-04-05 @ 12:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0