Fnöskig

I sängen, in maj PJ. 
Med en tallrik mackor och en padda som visar massa skitserier. 
Story of maj lajf när jag är ensam hemma. Denna gången tänkte jag fläska på med en ansiktsmask, men orkade inte. SÅ trött är jag nu. Fast ändå ganska nöjd. 
Kunde dock varit utan fnösket i hårbottnen. Så fort det blir torrt och kallt så fnöskar jag sönder. 

Men! Snart får vi förhoppningsvis ett nytt kök TJOHO!! 
Fick hembesök av en kille med kökskatalog och div mätinstrument. Aj lajk. Så där satt jag jäkligt nöjd och pekade och pekade. 
Nu får vi bara hoppas hyresvärden tycker det är ok också.... Fast kökskillen verkade vara en slipad försäljare så han lyckas nog charma öronen av dom och levererar oss vårt fina kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0