Sålänge jag lever

Så ska jag fan älska min man. Om han fortsätter va så jäkla fin som han är vill säga. Annars kan jag inte garantera nått. 

Igår hade vi varit gifta i ett halvår och anse kom in och lämnade ett vitt kuvert till mig på jobb. Jag fick inte öppna det sa han. Det är typ det värsta man kan säga till mig. Men jag överraskade mig själv (och tydligen en del andra också) genom att INTE tjuvkika. 

Så fort jag slutat fick jag öppna det och jag slet upp det. Sedan fick jag åka taxi till en adress låg låg två minuter bort vilket fick taxichauffören att garva högt åt mig när han frågade om jag inte visste hur nära det var. 

Kort och gott så var kvällen så jäkla mysig, det blev till och med lägenhet extremt centralt över natten. Lägenheten hade även katt. Purrfection. 





Och nu efter den superba och enorma frukosten ska vi gå på villamässan! 

Jag är mer än nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0