Sandypantz!

Åh så jag har saknat min lilla Sandy!
Igår åkte jag upp till Växjö för att hälsa på den lilla schnäckan. 2 timmar med tåg, en tidning och en god kaffe så går tiden fort som tusan. 
Och så mysigt det var att ses lite. 
Äkta snabbhäng som det ska vara. 
Åkte nämligen hem igen redan idag fastän jag hade velat stanna lite längre. 

Men snart ses vi igen, alla brudarna nästa torsdag. Jag är så pepp så jag typ spricker typ nu. Fast jag kanske kan hålla mig till torsdag. 



PS. Sandy hade krälavstånd mellan soffan och sängen. Sjukt behändigt tycker jag. Så man inte riskerar att bränna några kalorier menar jag. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha!! Så söta ni är. 1 rok är minst sagt behändigt :-D

2014-04-05 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0