Det skulle varit en lugn söndag...

Men wauw vad överraskad jag blev!
Låg halsunkig i soffan, proppmätt efter att ha ätit massor av american pancakes med lönnsirap och blåbärsglass till frukost. 
Hade gårdagens smink och i stort sett fortfarande pyjamasen på mig. 
Det skulle alltså varit en lugn söndag, men då bankade det våldsamt på dörren! 
Jag kan vara sämst på att hantera överraskningar av detta slag. Fick ont i hela kroppen bara av dörrknackningar och när sedan hela tjejligan rusade in fick jag kärringakörningar och fick anstränga mig massor för att inte börja stortjuta där och då. 
Anse var sjukt nöjd med sin bedrift i att totalt lyckats dölja denna babyshower  

Det var verkligen så fantastiskt kul! Tiden gick alldeles för snabbt och jag kommer knappt ihåg vem jag pratade med och om vad! På snudd till black out. Så himla glad och tacksam över alla dessa fina vänner som ansträngt sig så med massa roliga lekar och enorma mängder mat och kakor. 
Vi fick så oerhört söta presenter och en himla fin blöjtårta. 

Alla som var inblandade i detta ska ha världens största tack för det betydde verkligen mer än vad jag kan få fram i ord här och nu. Älskar er allihop! 
Ostigt värre, men så är det! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0