Tandjäveln

jag ogillar verkligen tandläkaren! 
Ända sedan Huberman (ja, min tandläkare hette verkligen det när jag var liten) har satt sina spår tyvärr. 
Jag bestämde mig för att trotsa min skräck och gå till samma ställe där jag blev traumatiserad som liten. Där såg jag att tandläkaren fortfarande jobbade kvar till min stora fasa. 
Som tur var slapp jag huberman och fick en supersnäll och trevlig tandläkare som lagade ett litet hål i en av mina tänder förra veckan. 
Det var inte så farligt! 
FÖRUTOM att det nu har börjat isa ganska rejält i den tanden som lagades!! 
Wtf!!?? 
Jag som trodde att jag nu hade fått tillbaka lite förtroende för tandis och minskat tandläkarskräcken lite. Men ICKE.
För nu måste jag väl säkert gå tillbaka och så får de väl borra och fixa igen. 
Jag har sån tur med tandläkare och det är verkligen sånt här jag vill lägga tid och energi på, mitt i flytt och preggokrämpor. 
Och eftersom jag numera äter 24/7 påminns jag hela tiden om tandjäveln... Skoj. 


Kommentarer
Postat av: Miasson

Men usch! Ska det göras så bör det göras rätt! Kanske bara en känslig tandhals? Hoppas det går över snart. Kram

2014-10-24 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0