Bortskämd

Precis hemkommen från Carro. 
Fick både mat, efterrätt OCH doggy bag på hela rasket med mig hem!
Carro är helt enkelt awesome. 
De har btw skaffat kompis till lodis. 
En sjukt söt liten tuss, randig och orange. 
Man blir crazy cat lady direkt när man ser en sån tuss. 
Inget namn spikat till den ännu dock. Banjo, Oscar och alkis har varit på tal. Även schnitzel, vilket är lite av min favvo. 

Nu ska jag försöka packa en badväska till i morgon. Ska börja på vattengympa för gravida! 
Så där kommer jag ligga och guppa runt med massa andra preggon. 
Har svårt för att hålla mig för garv när jag tänker på det. 
Lär nog bli en skoj upplevelse!
Får väl kanske kika i min bikinigarderob och se vad som kan tänkas passa första och främst kanske kom jag på... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0